caj.sk

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY PLATNÉ OD 1. OKTÓBRA 2013

Objednávka:
Po odoslaní objednávky Vám bude zaslaný automatický email potvrdzujúci prijatie Vašej objednávky a jej obsah. Následne Vám oznámime termín expedície tovaru. Každá prijatá objednávka sa považuje za záväznú. 
Expedičné doby, možnosti dopravy a spôsoby platby nájdete v sekcii doprava. 
O odoslaní tovaru Vás budeme informovať v deň jeho expedície mailom, v ktorom nájdete číslo zásielky a predpokladaný termín doručenia. 

Tu sa dozviete viac o možnostiach dopravy a platby za tovar…

Zrušenie objednávky: 
Ako kupujúci máte právo odstúpiť od objednávky bez akéhokoľvek postihu, v prípade že nám túto skutočnosť oznámite mailom alebo telefonicky do dňa expedície tovaru. 

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch: 
- objednávku nebolo možné záväzne potvrdiť (nesprávne telefónne číslo, resp. nedostupné, neodpovedá na e-maily a pod.) 
- tovar sa už nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu tato čiastka prevedená späť na jeho účet alebo adresu v lehote 10-tich pracovných dní. 

Zodpovednosť za škody na tovare a kompletnosť balenia: 
Pri dodaní tovaru kuriérskou spoločnosťou resp. poštou je kupujúci povinný prehliadnuť zásielku bezprostredne pri jej prevzatí. Pokiaľ je zistené viditeľné poškodenie obalu resp. zjavný úbytok obsahu, je kupujúci povinný skontrolovať stav tovaru a v prípade poškodenia vyhotoviť záznam o poškodení za prítomnosti dopravcu. Doručovateľ je povinný takýto zápis spísať. Ak nie je poškodenie alebo čiastočná strata obsahu zásielky pri jej prevzatí zrejmá, je príjemca zásielky povinný obratom nahlásiť vznik škody telefonicky predávajúcemu, najneskôr však nasledujúci pracovný deň od prevzatia zásielky. 
Pri osobnom prevzatí tovaru je kupujúci povinný si tento prehliadnuť a skontrolovať celý obsah balenia, dodatočné reklamácie nebudú akceptované. 
V prípade, že obsah zásielky nieje v zhode s kúpnou zmluvou, má kupujúci právo, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu uviedol do stavu odpovedajúceho kúpnej zmluve. Ak taký postup nie je možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny tovaru alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím tovaru o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil. 

Ochrana osobných údajov: 
Ak sa stanete zákazníkom nášho internetového obchodu, dávate už pri registrácii súhlas s tým, že údaje o Vás a Vašich nákupoch budú zhromažďované a používané. Údaje o Vašich nákupoch v našom internetovom obchode sú zhromažďované kvôli zaistenu dodávok tovaru, vybavovaniu reklamácií a slúžia i k Vašej spätnej kontrole. Vaše osobné údaje, ktoré uvádzate v našom internetovom obchode sú dôverné a v žiadnom prípade nie sú poskytované ďalším subjektom. Vaše kontaktné údaje a informácie o nákupoch nie sú poskytované tretej strane (s výnimkou kuriérskej spoločnosti, v prípade dopravy Vašej zásielky pomocou tejto služby).


ÚvodÚvod

Košík  

(prázdny)

Doprava

Výhodné ceny dopravy a rýchle dodacie lehoty:
Doprava
alebo za 2.29 €
pri objednávke nad 23 €
alebo za 3.29 €
pri objednávke nad 13 €
alebo za 4.95 €
pri objednávke do 13 €

Štandardným spôsobom dopravy je doručenie kuriérskou spoločnosťou, a to do 24 hodín od vyskladnenia tovaru počas pracovných dní.

Tu sa dozviete viac o možnostiach dopravy a platby...